مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 17 روستا با صرف 54 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در لرستان برق رسانی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون خودنیا اظهار کرد: روستاهایی که همزمان با هفته دولت برق رسانی می شوند شامل سه روستا در شهرستان خرم آباد، یک روستا در شهرستان ازنا، سه روستا در شهرستان الیگودرز، دو روستا در شهرستان پلدختر و چهار روستا از توابع شهرستان نورآباد هستند.
وی افزود: احداث نیروگاه خورشیدی در محوطه ساختمان ستادی این شرکت نیز یکی از طرح های نوین برق رسانی با استفاده از انرژی خورشیدی است که با تولید33کیلو ولت انرژی فتو ولتائیک برق دو طبقه از ساختمان ستاد را تأمین برق می کند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه برای احداث این نیروگاه هشت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: از شرایط فنی این نیروگاه این است که هم دارای قابلیت اتصال به شبکه سراسری و هم قابلیت استفاده منفصل از شبکه است.
خودنیا اظهار کرد: همچنین همزمان با هفته دولت خط 20 کیلو ولت شهر درب گنبد از توابع شهرستان کوهدشت به طول 29.5 کیلومتر افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از خط 20 کیلو ولت شهر درب گنبد علاوه بر تأمین برق پایدار منطقه، برق طرحهای پمپاژ آب کشاورزی از رودخانه سیمره به زمین های تحت پوشش دیلاوند،چم کوشک و کلین شیراوند تامین می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 81 میلیارد ریال برای احداث خط 20 کیلو ولت شهر درب گنبد کوهدشت هزینه شده است.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.