سازمان ‌های مردم‌ نهاد در پیشبرد اهداف جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا  با اعلام این خبر در نشست مشترک ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: در حال حاضر فقط دو سازمان مردم‌ نهاد کانون مهرورزان جوان در حوزه پژوهشی و کانون بانوان مهرآفرین در آستارا فعال هستند.

وحید خاصی‌ پور با تأکید بر لزوم افزایش سمن ‌ها در آستارا افزود: با توجه به جمعیت جوان این شهرستان، تعداد سازمان‌‌ های مردم‌نهاد - سمن ‌ها- در آستارا کافی نیست.

وی با بیان اینکه نهادهای دیگر نظیر تبلیغات اسلامی در زمینه سازمان‌ های مردم‌نهاد با محوریت اعتقادی و مذهبی مجوز صادر می‌کنند، گفت: آستارا شهرستانی گردشگری بوده و به همین دلیل باید تعداد سازمان‌ های مردم‌ نهاد آن افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در آستانه هفته ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یادآور شد: با یک تصمیم‌گیری درست و برنامه‌ریزی هدفمند از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، می‌توان تمام برنامه‌های مرتبط با این هفته را مدیریت کرد.

خاصی پور خاطرنشان کرد: در طول هفته ازدواج در شهرستان می‌توان نمایشگاه و یا مراکز مشاوره با محوریت ازدواج سالم و آسان برای جوانان برپا کرد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.