یک سازمان مردم‌ نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی بانوان در آستارا راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر در نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: شرط تحقق اهداف ما در ساماندهی امور جوانان تکیه بر عنصر باورپذیری است.

هاشم اسماعیلی افزود: تمام سیاست‌گذاری‌ و برنامه‌های مربوط به جوانان در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان در اختیار مردم قرار می‌ گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری و ایجاد تعامل بین دستگاه‌ های اجرایی ذی‌ربط و فعال در امور جوانان از اهداف تشکیل این ستاد است.

معاون ورزش و جوانان گیلان نیروی جوان را سرمایه اجتماعی کشور خواند و افزود: اگر این سرمایه اجتماعی وجود نداشته باشد سرمایه‌ های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با شکست مواجه شده و به هیچ دردی نمی‌خورند.

اسماعیلی با بیان اینکه فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام و پایدار باید در بین خانواده‌ها و جوانان نهادینه شود،  خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و ناهنجاری‌های به وجود آمده در فضای مجازی را می‌توان با برنامه‌های مفید در حوزه ازدواج جوانان ترمیم و پر کرد.

وی کسب تجربه مدیریتی، برون‌سپاری کارها و صرفه‌جویی در امور را از بارزترین امتیازات مشارکت‌های اجتماعی دانست و گفت: در سازمان‌های مردم‌نهاد تمام امور به دست خود مردم انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه گیلان به سمت میان‌سالی حرکت می‌کند، یادآور شد: جوانان دیروز باید مسؤولیت امور جامعه را به دست جوانان امروز بسپارند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.