618 واحد صنعتی، تولیدی و صنفی فعال در شهرک صنعتی زاهدان برای 2 هزار و 337 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: جلسه مجمع عمومی شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی برگزار شد و کاندیدای هیأت مدیره ثبت‌نام و رای‌گیری در برگه‌های قانونی که در هنگام ورود به سهامداران داده شده بود، انجام شد.

حسینعلی سارانی افزود: خاطر نشان کرد: پس از انجام رأی‌گیری و بر اساس شمارش آرا، محمود تهی‌دست، غلامعلی خیاط، صادق محمدی، محمدعلی تقوی و مسعود کرباسچی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و فتح‌الله آرنگ و مجید براهویی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و عباسعلی کیخا بازرس اصلی و اسحاق علی کیخا به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شدند.
وی بیان کرد: شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی با گستره 74 هکتار و دارا بودن سند ثبتی و و برخوردار از امکانات زیربنایی مناسب در شمال غربی زاهدان – مدخل ورودی شهر استقرار دارد.
سارانی ادامه داد: تاکنون 944 فقره قرار داد با صنعتگران و کار آفرینان در این شهرک منعقد شده است.
وی گفت: هم اکنون 618 واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در این شهرک مستقرند که این تعداد واحد با سرمایه‌گذاری 935 میلیارد ریال توانسته‌اند برای 2337 نفر اشتغال ایجاد کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان تعداد واحدهای کارگاهی تکمیل شده توسط این شرکت در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی را 233 واحد کارگاهی عنوان کرد.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار