قرارداد فاز سوم نمک‌زدایی آب‌های لب شور چاه‌های شهر زاهدان امضا شد.

قرار داد فازسوم نمک زدایی چاه های شهر زاهدانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد فاز سوم نمک زدایی آب های لب شور چاههای شهر زاهدان با اعتبار ٥٣ میلیارد ریال امضا شد.

محسن میرمرادی افزود: قرارداد فاز سوم نمک‌زدایی آب‌های لب شور چاه‌های شهر زاهدان با اعتبار  ٥٣ میلیارد ریال امضا شد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از طرح‌های محوری دولت "تدبیر و امید" واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی است و خدمات زیربنایی و اساسی مورد نیاز مردم مانند طرح‌های آب‌رسانی و شوری‌زدایی از آب دریا و تولید آب شیرین، جزو وظایف دولت است که ما بایستی آن را به انجام برسانیم. 

وی مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های آب و فاضلاب را علاوه بر کم شدن طول دوره به دلیل افزایش سرعت کار، ارتقا کیفیت و رفاه زندگی مردم دانست و افزود: نباید برای کارهای زیربنایی و نیازهای اصلی جامعه صرفاً به منابع دولتی اتکا داشته باشیم و ورود بخش خصوصی، افزایش کمیت و کیفیت و کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد. 

میرادی تصریح کرد: این قرارداد با مبلغ سرمایه‌گذاری ٥٣ میلیارد ریال که تماما با مشارکت بخش خصوصی و در قالب قرارداد B.O.O با بهره‌برداری ١٥ سال صورت خواهد پذیرفت و طی آن بخشی از آب لب شور چاه‌های شهر زاهدان در تاسیسات نمک‌زدایی به روش  R.O  شیرین‌سازی شده و در اختیار شهروندان عزیز زاهدان قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قرارداد ، فاز سوم ، چاه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار