زنجان؛

هزینه توسعه فضای سبز شهری ازمحل درآمد های شهرداری

شهردار زنجان گفت: مجموعه مدیریت شهرداری تلاش می کند از محل درآمد های خود نسبت به توسعه فضای سبز و المان شهری زنجان هزینه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛یگانه ضمن تأکید بر اینکه توسعه شهری در سایه همفکری و تعامل رخ می دهد افرود: افزایش سرانه فضای سبز یکی از نیازهای عمومی است و با توجه به اینکه امروز با مشکل کمبود آب مواجه هستیم و توسعه فضای سبز نیز نیاز عمومی است از این رو بحث هوشمندسازی فضای سبز و میزان مصرف آب از هم از برنامه های مهم شهرداریاست و بر تحقق این امر تاکید دارد.

وی از افزایش فضای سبز در زنجان طی سالجاری خبر داد و اضافه کرد: ۹۰ درصد آبیاری فضای سبز شهر زنجان از آب خام استفاده می‌شود.

به گفته شهردار زنجان واگذاری فضای سبز شهری به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در این بخش از رویکردهای شهرداری زنجان در سال جاری است.

یگانه با بیان اینکه حق مردم است که نسبت به فعالیت ها و در آمدهای شهرداری مطلع باشند ،خاطر نشان کرد:شهرداری زنجان آمادگی لازم برای پاسخگویی بهطرح های عمرانی اجرایی را دارد و طی سال جاری برنامه ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهردار ، فضای سبز ، شهری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.