سخنگوی ستاد دونالد ترامپ برای تصحیح اشتباهات فاحش خود، بهانه های واهی مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو، سخنگوی ستاد دونالد ترامپ اظهار کرد نداشتن اطلاعات کافی از تاریخ معاصر آمریکا باعث نشد وی «باراک اوباما» را مسئول رویدادهای دوران ریاست جمهوری «بوش» بداند بلکه ایراد فنی در کار بوده است.

کاترینا پیرسون که به عنوان سخنگوی ترامپ، دائم در تلویزیون حضور دارد، در گفتگویی با تگزاس تریبیون گفت: خرابی ابزار ارتباط شنوایی وی طی مصاحبه هفته گذشته اش با سی ان ان، باعث شد به اشتباه بگوید حمله به افغانستان، تقصیر اوباما است. این حمله در واقع در سال 2001 و در زمان ریاست جمهوری جرج دبیلو بوش انجام گرفت.

پیرسون افزود: اختلال به این دلیل رخ داد که صدای خودش را در ابزار ارتباط شنوایی می شنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد منظور من قطعا این بود که بگویم «سوریه»، نه «افغانستان» و توضیح داد منظورش تلاش های آمریکا برای حمایت از برخی گروه های خاص شورشی در سوریه است؛ نه یک جنگ تمام عیار.

پیرسون در خصوص اشتباه مشابه دیگری در پخش زنده هم همین ادعا را کرد. وی در برنامه زنده ای گفته بود اوباما و وزیر امور خارجه سابق او یعنی هیلاری کلینتون، مسئول مرگ همایون خان هستند.

این در حالی است که پدر و مادر همایون خان در گردهمایی ملی دموکرات ها، به شدت از ترامپ  انتقاد کرده بودند. همایون خان در سال 2004 و در دوران ریاست جمهوری بوش کشته شده بود.

پیرسون ادعا کرد چون همان لحظه تهیه کننده تلویزیونی در ابزار ارتباط شنوایی او مشغول صحبت بوده و اصرار کرده که قبل از پیام های بازرگانی، بحث را جمع کند، این اشتباه از او سر زده است.

این سخنگو همچنین از پست سپتامبر سال 2012 در حساب توئیتر خود هم دفاع کرد. او ادعا کرده بود حملات یازده سپتامبر «کار خودی ها» است. پیرسون ادعا کرد توئیت او به حمله علیه کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی اشاره داشته که دو روز قبل از پست توئیتری وی ثبت شده بود و نه حملات 11 سپتامبر 2001.

وی گفت: فقط عدد را اشتباه تلفظ کرده است و به عنوان گواه گفت که اوباما و جو بایدن و همه افراد در سخنرانی های خود اشتباه می کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
سیاستمداران آمریکائی همواره در حال اشتباه و کشتار مردم دنیا و بالاخص مردم خاورمیانه به صورت اشتباهی ، برای کسب درآمد بیشتر هستند .
آخرین اخبار