تشدید حملات کمپین ترامپ به یک قاضی لاتین‌تبار

پرونده شکایت علیه دانشگاه ترامپ با ورود سخنگوی او به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، پرونده شکایت علیه دانشگاه دونالد ترامپ - نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – با اظهارات سخنگوی زن وی علیه قاضی این پرونده وارد مرحله جدیدی شده است. «کاترینا پیرسون» روز گذشته در ادامه انتقادات اخیر ترامپ از یک قاضی منطقه‌ای در ایالت کالیفرنیا که مسئول رسیدگی به پرونده شکایت از دانشگاه وی است، ضمن انتقاد از این قاضی اظهار داشت که لاتین‌تبار بودن و عضویت وی در یک انجمن حقوقی لاتین‌تبار بر نحوه قضاوت او در پرونده ترامپ تاثیرگذار خواهد بود.

«گونزالو کوریل» - قاضی منطقه "سن دیگو" کالیفرنیا به تازگی مجوز انتشار اسناد پرونده شکایت از دانشگاه ترامپ را صادر کرده است و همین مسئله، باعث انتقاد تند ترامپ از وی شده است. ترامپ اوایل هفته جاری در یک گردهمایی انتخاباتی با اشاره به ملیت مکزیکی این قاضی، تصمیمات وی را "مغرضانه" توصیف کرد.

سخنگوی زن ترامپ روز گذشته در گفتگو با سی‌ان‌ان ضمن انتقاد از قاضی کوریل مدعی شد عضویت او در «انجمن وکلای لارزا» که از حقوقدانان لاتین‌تبار تشکیل شده است، بر نحوه قضاوت او در پرونده ترامپ تاثیر خواهد گذاشت. پیرسون در ادامه مدعی شد این قاضی به دلیل مواضع گذشته ترامپ درباره اقلیت لاتین‌تبار آمریکا و اظهارنظر جنجالی او درمورد بستن مرز آمریکا با مکزیک، به شدت از ترامپ متنفر است و انجمن حقوقی لاتین‌تباری که در آن عضویت دارد تاکنون چندین راهپیمایی را در داخل آمریکا با پرچم مکزیک علیه ترامپ انجام داده است.

در پرونده حقوقی جدیدی که علیه ترامپ تشکیل شده، ادعا شده است دانشگاه وی دانشجویان را درمورد مواد درسی فریب داده و در ازای دریافت شهریه‌های سنگین، برنامه‌هایی را برای تدریس شیوه‌های درآمدزایی به دانشجویان، انتخاب کرده است که مبنای عملی ندارند. 

قاضی کوریل اظهار داشته است با توجه به اینکه ترامپ ممکن است به زودی به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی شود، حقایق این پرونده باید برای مردم آمریکا آشکار شود.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار