معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در خانواده و مدرسه مهارت های لازم به افراد آموزش داده نمی شوند و نتیجه ی آن ناتوانی در شرایط پیچیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ پریور گفت: بخش اعظم افراد جامعه درحوزه خانواده ناتوان هستند و ما برای جامعه پیچیده امروز مهارت های لازم را کسب نکرده ایم.

وی به سیستم های آموزشی موجود انتقاد كرد و گفت: در خانواده و مدرسه این مهارت ها آموزش داده نمی شوند و نتیجه ی آن ناتوانی افراد در شرایط پیچیده است.

پریور آمار طلاق در استان را نگران كننده خواند و افزود: افراد مطلقه آماده این هستند که در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند و در پی این اتفاق باید منتظر افزایش اعتیاد و خشونت باشیم.

وی به پیوستگی مشکلات خانوادگی و اجتماعی اشاره كرد: خشونت علیه کودکان، زنان و مردان در حال افزایش است هر کدام از ما باید نسبت به این مسائل حساس باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كرمان 80 درصد آمار طلاق را مربوط به تازه ازدواج کرده‌ها عنوان كرد و افزود: یکی از عوامل مهم از هم پاشیدگی خانواده وابستگی بیش از اندازه به شبکه های تلویزیونی، ماهواره ای و شبکه های اجتماعی است.

وی در پایان گفت: مهارت ما در حل مساله ناچیز است و توانایی تصمیم گیری در خانواده های ما به حداقل رسیده كه این امر نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ناتوانی ، آموزش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.