همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها، خادمان حرم رضوی با حضور در بیمارستان سینای مشهد، بیش از 300 بسته متبرک را به کارکنان و بیماران هدیه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طی روزهای اخیر و به مناسبت تولد امام رضا (ع)، جمع کثیری از خادمان و کفشداران حرم مطهر به بیمارستان های مشهد سر زدند و به بیش از 8000 نفر از کارکنان و بیماران آنجا گل و نبات هدیه دادند.

سرپرست خدام و کفشداران رضوی که به بیمارستان سینا رفته بودند، در این باره گفت: در این طرح بسته های متبرکی شامل نبات، برنج، نمک، جای مهر و دعای مخصوص به همت خادمان داوطلب تهیه شد و طی یک برنامه که حدود سه ساعت طول کشید به بیماران این بیمارستان اهدا شد.

خسرو شاهی افزود: قصد ما بیمارستان خاصی نبوده است و این طرح در همه بیمارستانهای مشهد اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به عیادت و دلجویی خادمان از بیماران، حال و هوای آنان را اینطور توصیف کرد: چون این برنامه بدون اطلاع قبلی بود، بسیاری از کارکنان و بیماران هیجان زده شده بودند. بعضی گریه می کردند و نمی توانستند احساسات خود را بیان کنند. حتی چند مادر که امروز صاحب پسر شده بودند، به یمن دریافت هدیه های متبرک، نام فرزند خود را «رضا» گذاشتند. خدام رضوی ضمن دیدار با بیماران، برای ایشان آرزوی شفای عاجل کردند تا بتوانند با پای خود به حرم حضرت رضا مشرف شوند.

خسرو شاهی ضمن تشکر از دکتر امیلی، ریاست بیمارستان سینا، افزود: ایشان با انجام هماهنگی های لازم برای اجرای این برنامه، نهایت همکاری را با ما داشتند.

بیمارستان و زایشگاه سینا ، اولین بیمارستان خصوصی استان خراسان است که به همت هفت نفر از پزشکان عالی رتبه در مهر ماه 1347 در شهر مشهد تاسیس گردید. نحوه اداره بیمارستان به صورت انتفاعی ست و به طور شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه می نماید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.