با تلاش های خدام بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 88 زندانی جرائم غیرعمد در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آزاد می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی گفت: طبق سنوات گذشته با تلاش ها و رایزنی های خدام و خدمه آستان قدس رضوی و همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند از ابتدای سال تاکنون افزون بر 400 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

محمد توکلی تصریح کرد: با کمک و تلاش های خدام حضرت ثامن الحجج(ع) از ابتدای سال مال باختگان و شکات به برکت رافت امام رضا(ع) از بیش از 10 میلیارد تومان حق خود گذشته اند، افزون بر 20 میلیارد تومان نیز از محل جشن های گلریزان و کمک های مردمی و دولتی جمع آوری و به شکات پرداخت شده است.

وی با بیان این که جشن آزادی زندانیان در طرحی به نام "یا ضامن آهو" همه ساله انجام می شود، تاکید کرد: در روز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 30 نفر از زندانیان در زندان مشهد به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گشت و 58 نفر دیگر از زندان های دیگر شهرستان ها طی مراسمی آزاد خواهند شد.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی تصریح کرد: خدام حرم حضرت رضا(ع) با راهنمایی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، سعی می کنند رضایت قلبی شکات پرونده های جرائم غیر عمد را کسب کنند، حتی در بعضی مواقع خدام با پرداخت مبالغ شخصی در پی رضایت گرفتن از شکات هستند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار