نماینده فلاورجان گفت: ثبت‌نام بسیاری از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان کاندیدای عضویت در هیأت‌های نظارت صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدناصر موسوی لارگانی در نشست امروز (یکشنبه 24 مرداد ماه) مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: اینکه بسیاری از اعضای کمیسیون اقتصادی به عنوان کاندیدا در هیأت‌های نظارت بر شوراها ثبت‌نام کنند و در این خصوص کاغذهای تبلیغاتی تکمیل شود، اسراف محسوب می‌شود و باید به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لوایحی که در مجلس مطرح می‌شود باید با امضای رئیس جمهور باشد و نکته دیگر اینکه این لوایح باید توسط رئیس جمهور و معاونانش در جلسه علنی اعلام وصول شود این در حالی است که لایحه برنامه ششم در هفته تعطیلات اعلام وصول شد و پیامک آن برای نمایندگان ارسال شده است.

لاریجانی در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: بحث ثبت‌نام در انتخابات ناظران مجلس در شوراها و مجامع بر اساس آئین‌نامه صورت می‌گیرد. بر این اساس تاکید شده که نمایندگان واجد شرایط معرفی شوند و در این خصوص خواندن اسامی اسراف محسوب نمی‌شود.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دیگر نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اصل لایحه برنامه توسعه در مجلس نهم اعلام وصول شد و در مجلس دهم نیز به عنوان لایحه‌ای که دولت روی آن اصرار داشت خوانده شد و به کمیسیون‌ها ارائه شد اما مطلبی که شما بیان می‌کنید در خصوص اصلاحیه بوده که لایحه مجزا محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، لارگانی ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار