تیم ملی بسکتبال زنان ترکیه موفق شد برزیل را با نتیجه ای نزدیک مغلوب کند .

زنان ترک برنده نبرد ریو/برزیل در وقت اضافه مغلوب شد .به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال زنان ترکیه و برزیل در دومین دیدار بسکتبال بانوان روز یازدهم مسابقات المپیک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند . 

برزیلی ها که در هیچ یک از دو دیدار  گذشته شان به پیروزی نرسیده بودند موفق نشدند حریف صاحب نامشان را شکست دهند و علی رغم شروع خوبشان در وقت اضافه دوم با نتیجه 79 – 76 مغلوب شدند . 

کوارتر اول را برزیلی ها با نتیجه 15 – 8 بردند و در کوارتر دوم هم با نتیجه 21 – 12 به برتری رسیدند . 

زنان ترکیه اما نمی خواستند بازنده بازی باشند و در کوارتر سوم با نتیجه 21 – 9 حریفشان را مغلوب کردند . 

ترک ها که ضعف حریف را دیده بودند کوارتر چهارم را خوب اغاز کردند و توانستند بار دیگر برزیلی ها را این بار با نتیجه 19 – 13 شکست دهند . 

دو تیم در نهایت و در پایان زمان قانونی بازی به تساوی 60 – 60 رسیدند تا نخستین تساوی بسکتبال بانوان المپیک ریو را رقم بزنند . 

زمان اضافی  اول هم دو تیم بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و باز هم به تسوی 10 -10 رسیدند تا در مجموع 70 – 70 مساوی شوند . 
اما در زمان اضافه دوم  این بسکتبالیست های زن ترک بودند که موفق شدند در یک بازی زیبا با نتیجه 9-6 حریفشان را مغلوب کنند و در نهایت با نتیجه 79 – 76 به برتری برسند . 

برزیلی ها با این شکست بدون پیروزی در قعر جدول گروه قرار گرفتند اما ترک ها با این پیروزی جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردند . 


انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، ریو ، المپیک ، برزیل ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار