تیم ملی زنان بسکتبال بلاروس در آخرین بازی،مغلوب استرالیا شد تا از صعود به مرحله بعد باز ماند .

زور بلاروسی ها به استرالیا نرسید/ حذف نماینده اروپای شرق از المپیکبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال زنان  استرالیا و بلاروس امروز در اولین دیدار از آخرین دور بازی های گروهی مسابقات المپیک از ساعت 19:45 دقیقه به وقت تهران روبه روی هم صف آرایی کردند. 

این بازی برای استرالیایی ها تشریفاتی بود اما بلاروسی ها احتیاج زیادی به برد داشتند زیرا آن ها که شاید بد شانس ترین تیم این گروه بودند می توانستند با کسب یک پیروزی در جمع صعود کننده ها باشند. 

کواتر اول بازی با شروع خوبی بلاروسی ها آغاز شد آن ها توانستند با یک بازی با برنامه استرالیا را به چالش بکشند و در نهایت با نتیجه 25 – 22 به برتری برسند.

کوارتر دوم استرالیایی ها به خود آمدند و علیرغم بازی خوبی که بلاروسی ها به نمایش گذاشتند مانع پیروزی آن ها شدند. دو تیم در پایان این کوارتر به تساوی 14 -14 رضایت دادند. 

بلاروسی ها  بار دیگر در کوارتر سوم به استرالیایی ها اجازه ندادند که بازی خوبی را به نمایش بگذارند . آن ها با انجام یک بازی خوب 20 – 16 استرالیایی ها  را شکست دادند. 

نماینده اروپای شرقی در این دیدار هم مانند دیدار های گذشته در دقایق پایانی کم آورد و نتوانست از پس صدر نشین گروه بر بیاید .  بلاروسی ها با این شکست از مسابقات زنان بسکتبال المپیک حذف شدند و نتوانستند به مرحله بعدی برسند . استرالیا در این کوارتر با نتیجه 22- 7 به برتری رسید تا در پایان با نتیجه 74 – 66 بلاروس را شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار