تبم ملی بسکتبال بانوان برزیل بدون کسب حتی یک برد وداع تلخی با المپیک داشت.

گام محکم کانگورو ها برای قهرمانی / برزیل بدون برد حذف شدبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال بانوان المپیک در گروه نخست این بازی ها با 3 بازی به پایان رسید. 

تیم های استرالیا، ژاپن، فرانسه، ترکیه، بلاروس و برزیل تیم های حاضر در این گروه بودند. 

همه تیم های حاضر در این گروه از جمله بخت های کسب مدال در المپیک محسوب می شدند اما همه نتوانستند به موفقیت در دور مقدماتی دست یابند.

بدون شک موفق ترین تیم حاضر در این گروه استرالیا بود که تیم سوم المپیک لندن بودند موفق شدند در دور مقدماتی همه تیم ها را شکست دهند و بدون شکست راهی مرحله بعد شوند.
 
کانگوروها در مرحله بعدی باید به مصاف تیم چهارم گروه دوم بازی ها که چین یا صربستان است بروند.

فرانسوی ها اما تیم دوم این گروه شدند و در 3 بازی به برتری رسیدند و پذیرای 2 شکست شدند آن ها هم از جمله تیم های خوب اروپا محسوب می شوند و که توانایی کا رها بزرگ را دارند.

خروس ها با توجه به مقامی که به دست آوردند باید در مرحله بعدی  به مصاف کانادا یا اسپانیای قدرتمند بروند. 

سومین تیم این گروه هم ترکیه بود که المپیک را بسیار بد آغاز کردند در همان ابتدا 2 شکست را پذیرفتند اما بسکتبالیست های زن ترک به سرعت به خودشان آمدند و توانستند در 3 بازی باقیمانده به پیروزی برسند و درنهایت عنوان سومی گروه را کسب کنند.

ترک ها اگرچه در مقدماتی خوش درخشیند اما باید در ادامه به مصاف یکی از دو تیم کانادا و اسپانیا بروند که از قدرتمند ترین تیم های بانوان محسوب می شوند.

چهارمین تیم این گروه هم نماینده آسیا بود . ژاپنی ها که از جمله تیم های خوب بانوان در قاره کهن محسوب می شوند با 3 برد و 2 شکستی که به دست آوردند در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا آخرین تیم صعود کننده از این گروه باشند.

آن ها در مرحله بعدی با سخت ترین قرعه روبه رو شدند و باید به مصاف امریکا می روند.

بدشانس ترین و ناکام ترین تیم های این گروه هم بلاروس و برزیل بودند.

نمایننده اروپای شرقی در 4 دیدارش با نتیجه هایی نزدیک بازی برده را واگذار کرد تا تنها با یک بردی که در مقابل برزیل میزبان به دست آورده اند با المپیک خداحافظی کنند.

تیم ملی بسکتبال زنان برزیل که صاحب 2 مدال المپیکی است نتوانست در این دوره که از امتیاز میزبانی سود می برد کار از پیش ببرد . آن ها بدون حتی یک برد وداع تلخی با المپیک داشتند.



انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار