پل خبرنگار شهید محمود صارمی عصر امروز با حضور استاندار لرستان، خانواده شهید صارمی، مشاور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید استان، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد و فرماندار ویژه بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد در مراسم افتتاحیه این پل به نام شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: منطقه اسدآبادی و خیابان مازیار گره ترافیکی داشت که امروز با افتتاح این پل گره ترافیکی این منطقه باز می‌شود و به منطقه ورودی و پارک دانشجو ارتباط راحت‌تری انجام می‌شود.

وی افزود: طول پل 120 متر و عرض 10 متر است و با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد تومان طی دو سال ساخته‌ شده است.

استاندار لرستان نیز  دراین مراسم ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برای نامگذاری این پل تازه تاسیس به نام پل شهید صارمی(خبرنگاری که سال ۷۷ به دست طالبان در افغانستان شهید شد) گفت: این پل در یکی از محله‌های محروم احداث شده و نشان می‌دهد شهرداری خرم‌آباد توجه ویژه‌ای به نقاط محروم دارد.

وی افزود: به سبب جمعیت زیاد شهر، زندگی در خرم‌آباد  سخت شده و به همین دلیل از مهندسین مشاور درخواست کرده‌ایم که راهبرد کیفی‌سازی این شهر را تهیه کنند.

بازوند افزود: هزینه شهر خرم‌آباد که جمعیت 200 تا 300 هزار نفری دارد، چون به گونه‌ی "کمی" اداره می‌شود، هزینه بسیار زیادی است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار