معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: دو هزار و 174 طرح کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غضنفری افزود: کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان دو هزار و 352 طرح را با اعتبار 48 هزار میلیارد ریال اجرایی می کند.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبار طی دو سال سرمایه گذاری می شود که سهم سال 95 حدود 41 هزار میلیارد ریال است.
وی اظهار کرد: 19 دستگاه عضو کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان هستند که 157 طرح توسط این دستگاهها و یکهزار و 856طرح بسیج سازندگی نیز توسط این کمیته اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان ادامه داد: دو هزار و 174 طرح در سال جاری بهره برداری می شود و مابقی طرح ها نیز با برنامه ریزی های دقیق تا اسفند 96 اجرایی خواهد شد.
غضنفری گفت: برخی دستگاههای اجرایی سهم بسزایی در این راستا دارند به نحوی که 192 طرح این کمیته مربوط به سازمان صنعت معدن و تجارت و 71 طرح نیز مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است.
استان لرستان به همراه استان های کرمان و آذربایجان شرقی به عنوان سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند که در این راستا چهار کمیته عمرانی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و برنامه ریزی در استان تشکیل شده است
انتهای پیام/ا .
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.