کرمان؛

فروش نان بسته‌ بندی و دارای کد بهداشتی

نایب‌رییس صنف خبازان رفسنجان گفت: تنها فروش نان هایی در سوپرمارکت ‌ها مجاز است که بسته ‌بندی و کد بهداشتی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدعلی عشقی افزود: برای گذاشتن نان خوب سر سفره‌های مردم عوامل زیادی نقش دارند، 30 درصد این عوامل مربوط به ماشین‌آلات، 30 درصد مواد اولیه و 40 درصد نیروی ماهر است که در کیفیت نان تأثیرگذار است.
وی خاطر نشان کرد: رنگ و تابلو برند نیست اما آغاز خوبی برای سامان‌دهی نانوایی‌ها است البته باید کیفیت نان را در جای دیگر جستجو کنیم.
عشقی تصریح کرد: بیش از یک ‌سال از طرح ارائه تسهیلات به نانوایی‌ها می‌گذرد اما هنوز این تسهیلات داده نشده برخی نانوایی‌ها در خرید تابلوهایشان مشکل دارند اما با این مشکلات باز هم همکاری کردند و برخی نانوایی‌ها هم میلیاردی هزینه کردند.
وی یکی از مشکلاتی نانوایی‌ها را توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکت ها دانست که با توجه به ممنوعیت آن اما این کار صورت می‌گیرد؛ یادآورشد: این نوع نان‌ها به‌ صورت غیر بهداشتی تولید می‌شود حتی برخی شاطرها اتباع بیگانه هستند که نان می‌پزند و در سوپرمارکت ها به‌ فروش می‌رسانند.
وی با اشاره به اینکه در رفسنجان یک نانوایی آزادپز نداریم و این امر سامان‌دهی شده است ، گفت: اما از آن طرف توزیع نان در سوپری‌ها معضل شده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
آخرین اخبار