بجنورد؛

خبرنگاران بازگو کننده افکار عمومی

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: خبرنگاران بازگو کننده افکار عمومی مردم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، براتعلی حاتمی نشست تجلیل از خبرنگاران استان گفت : سواد رسانه ای افکار عمومی است تا بتوانیم از افکار خودمون دفاع کنیم و شناخت کافی داشته باشیم.

حاتمی گفت : دو هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری به آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به‌منظور ساخت مدارس اختصاص یافته که هم اکنون این اعتبارات برای آموزش و پرورش استان جاری بوده و امسال هم 32 میلیون تومان برای مدارس استان صرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه آماده‌سازی و تحویل 600 کلاس درس به آموزش‌وپرورش استان را از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در نظر داریم ، گفت : البته تمام تلاش بر این بوده تا شمار کلاس‌های تحولی به آموزش‌وپرورش در مهر امسال به هزار کلاس درس افزایش یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این نشست با بیان اینکه 9 تیم ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند، گفت : شمار دانش‌آموزان ورزشکار اعزام‌شده به این مسابقات 119 نفراست.

سلیمانیان از برنامه افتتاح اولین سالن استاندارد ورزشی خراسان شمالی در استان خبر داد و افزود : اولین سالن استاندارد ورزشی متعلق به آموزش‌وپرورش به‌زودی تحویل این اداره‌کل می شود.

وی اظهارداشت: با افتتاح اولین سالن استاندارد ورزشی مربوط به آموزش‌ و پرورش امکان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی کشوری دانش‌آموزی در استان فراهم می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.