بجنورد؛

بهره مندی مددجویان از دوره های آموزشی فنی وحرفه ای

641 نفر از مددجویان از دوره های آموزشی فنی وحرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت: از این تعداد 454 نفر از آموزش ها مهارت آموزی،86 نفر آموزش های پایدار سازی وتوسعه ،101 نفر از آموزش های حرفه آموزی دانش آموزان بهره مند شدند.

مرادی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود 698 نفر از این دوره ها بهره مند شدند، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ برنامه ها وتخصیص اعتبارات بزودی برنامه های آموزشی بیشتری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش ها در رشته های کشاورزی،دامپروری،شیلات و... انجام می شود، افزود: همه هزینه های آموزشی توسط کمیته امداد پرداخت می شود و متقاضیان بصورت رایگان این دوره ها را سپری می کنند.

مرادی با اشاره به اینکه امسال 860 میلیون ریال برای این دوره ها هزینه شده است ، گفت: هدف از برگزاری این آموزش ها ارتقای آگاهی های فنی وحرفه ای مددجویان ، مهارت آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان در راستای آموزش های فنی وحرفه ای ،مهارت آموزی فرزندان مددجو بازمانده از تحصیل و ترک از تحصیل، ارتقای دانش فنی وحرفه ای دانشجویان و فارغ التحصیلان ،آماده سازی نیروی کار ماهر برای واحد های تولیدی وخدماتی ، فراهم نمودن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان جهت بکارگیری مددجویان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.