بجنورد؛

حضور خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی

همزمان با هفتمین روز از ایام دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید وارد خراسان شمالی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، دبیر استانی جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی گفت: خادمان صبح امروز با حضور در بیمارستان های شهر بجنورد از بیماران بستری در بخش های مختلف آن عیادت کردند و نفحات روح بخش رضوی را بر دل و جان بیماران پراکندند .

اصغر لنگری افزود: کاروان "زیر سایه خورشید" که شامل سه خادم حرم رضوی، یک مبلغ دینی و یک نفر مسئول کاروان با حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، دیدار کردند و طلاب و روحانیون حاضر سر و دل بر استان رضوی سپرند.

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امنینی بجنورد با بیان اینکه کاروان خدام رضوی تا 24 مرداد ماه جاری به مناطق مختلف خراسان شمالی عازم می شوند، افزود: در مدت پنج روز حضور در استان برنامه های متنوعی را در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی و مرزی و نیز مناطق محروم، اجرا می کنند.

لنگری گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، شرکت در جشن های مردمی، دیدار با مدجویان زندان های استان و کانون اصلاح تربیت توزیع بسته های متبرک نمک و نبات در بین مردم و در جشن های محوری زیر سایه خورشید و توزیع بسته های غذایی شامل برنج، روغن، چای و ماکارانی در بین خانواده های محروم را از دیگربرنامه های جنبی کاروان خادمان رضوی در بجنورد است.

گفتنی است، اساس این گزارش، نهمین دوره برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت (14 تا 24 مردادماه) در 31 استان و 15 کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.