بخشی از اعتبار پاداش پایان خدمت و مرخصی های استفاده نشده کارکنان دولت در خراسان رضوی تامین می شود

ابلاغ 25 درصد اعتبارات پاداش پایان خدمت خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ 25 درصد اعتبارات پاداش پایان خدمت خراسان رضویابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی امسال در نخستین مرحله 76 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبار توزیع شده از این محل به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

رضا جمشیدی افزود: این اعتبارات مختص دستگاه های دارای اعتبارات هزینه ای استان است و مجموعه هایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران مشمول آن نمی شوند.

جمشیدی درباره کل اعتباری که در مرحله نخست برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت و مرخصی های استفاده نشده کارکنان دولت در کشور توزیع شده،گفت: در مرحله اول هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع این اعتبارات در شورای برنامه ریزی و توسعه استان انجام می گیرد، افزود: از کل میزان مطالبات باقیمانده در این 2 حوزه، 221 میلیارد ریال مربوط به پاداش پایان خدمت و بقیه مربوطه به مانده مرخصی و سنوات ارفاقی کارکنان دولت است.

بر اساس قانون بودجه سال 1395 در مجموع 45 هزار و 349 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سالهای 1394 و قبل از آن پیش بینی شده است.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.