استعفای جمعی از مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی کذب است

تکذیب استعفای جمعی از مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: برخی سعی دارند باتکذیب استعفای جمعی از مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی فرافکنی به بدنه فوتبال استان آسیب برسانند.

محمدمهدی برادران با اشاره به مسائل طرح شده در خصوص استعفای جمعی از مسئولان کمیته های هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: برخی افراد که می خواهند سهمی از فوتبال خراسان رضوی داشته باشند، سعی دارند با فرافکنی و شایعه سازی به بدنه فوتبال استان آسیب برسانند که هیئت فوتبال استان با برقراری نظم و قوانین مشخص مانع این افراد می شود.

برادران بیان کرد: بعد از آشکار شدن تخلفات علی شیخ الاسلامی در تیم فوتبال پیام مشهد، با تصمیم هیئت فوتبال استان عدم صلاحیت تیم‌داری وی محرز شد که وی با برقراری تماس با برخی مسئولان هیئت و دادن وعده پست و مقام آنها را به استعفا از مسئولیت خود ترغیب کرد.

برادران با اشاره به ادغام کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال و با توجه به اینکه اکثر ابلاغ های هیئت های فوتبال و فوتسال یک ساله هستند، ادامه داد: مدت زمان ابلاغ حمید متین به عنوان رئیس کمیته ساحلی به اتمام رسیده بود و بر اساس آئین نامه جدید، استعفای وی از سمتش کاملا بی معناست.

او در مورد وضعیت نائب رئیس بانوان فوتبال خراسان رضوی نیز افزود: با توجه به عدم فعالیت مسابقات لیگ بانوان و کمرنگ بودن حضور وی در فوتبال استان، همکاری اش با ما قطع شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطر نشان کرد: استعفای محمد امیری کذب محض است و وی در کمیته شهرستان های هیئت فوتبال استان حضور دارد.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.