مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با فرا رسیدن سالروز فاجعه منا، برنامه های متعددی از جمله اعزام خانواده های این عزیزان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدین عابدی مقدم در نشست ستاد گرامیداشت شهدای منا اظهار کرد: با اقدامات برنامه ریزی شده، ستادی با تاکید بر بزرگداشت ایام فاجعه منا و گرامیداشت یاد شهدای این فاجعه در قالب 7 کمیته شکل گرفته است.
وی افزود: بزرگترین کاروان اعزامی خانواده شهدای منا (والدین، همسر و فرزندان) متشکل از 300 نفر از این خانواده‌ها برای دیدار با رهبر معظم انقلاب عازم تهران می شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدای منا و دیدار مسئولین دستگاه‌ها با خانواده‌های شهدای منا در دهه اول ماه ذی الحجه از جمله برنامه های دیگر سالروز واقعه تاسف بار منا و نکوداشت یاد و خاطره شهدای منا است.
وی افزود: افرادی که در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کردند در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان شهید شناحته می‌شوند و خانواده‌های شهدای منا مانند دیگر جامعه ایثارگری از خدمات مختلف بنیاد بهره‌مند می شوند که از جمله آنها می توان به خدمات درمانی که با کمک سازمان حج و زیارت ارائه می شود، اشاره کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کنگره‌ای با نام این شهیدان والامقام در عرصه کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد، در همین راستا حساسیت در برگزاری کنگره شهدای منا، همایش ها و مراسم مرتبط با آن زیاد است و بنیاد در اجرای آنها دقت بسیار دارد.
عابدی مقدم خاطرنشان کرد: ما می توانیم در خصوص محتویات برنامه‌های اجرایی از ظرفیت خانواده‌های شهدای منا نیز استفاده کنیم، بر همین اساس آنها می توانند دلنوشته ها، بیانیه و یا دیگر آثاری که دارند را در این کنگره و همایش‌ها ارائه دهند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.