ریس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: بود سی تی اسکن و آمبولانس دراین مرکز درمانی خدمت رسانی به بیماران را با چالش روبرو کرده است.

مسعود مسلمی فرد رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند  در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص گلایه های مردم نسبت به نبود دستگاه سی تی اسکن در تنها بیمارستان این شهرستان گفت: دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان بسیار قدیمی است و به دلیل فرسودگی از ابتدای امسال از کار افتاده است.

وی ادامه داد: به دلیل قرارگیری این بیمارستان در جاده مواصلاتی و افزایش تصادفات وجود سی تی اکن در این مرکز درمانی  یک نیاز ضروری است. در واقع نبود این دستگاه باعث شده که به طور متوسط روزانه 12 بیمار را برای سی تی اسکن به تهران اعزام کنیم که به دلیل نداشتن آمبولانس در اختیار برای بیمارستان، باید از 115 کمک بگیریم.

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند ادامه داد: گاهی اوقات هم 115 به دلیل تعداد بالای ماموریت‌ها پاسخگوی نیاز ما نیست و ما به ناچار باید از بخش خصوصی کمک بگیریم که برای هر اعزام بین 800 هزار تا یک میلیون تومان هزینه به بیمارستان تحمیل می‌شود.

مسلمی فرد با بیان این که شرکت سازنده این دستگاه در هیج جای دنیا نماینده خدمات پس از فروش ندارد افزود: با این اوضاع باید یک دستگاه جدید برای بیمارستان خریداری شود که هزینه آن 2 میلیارد و هفتصد میلیون تومان است که وزارت بهداشت با تامین 50 درصد این مبلغ موافقت کرده که امیدواریم 50 درصد مابقی توسط خیرین تامین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار