رییس بیمارستان امام خمینی فیروزکوه گفت: کمبود تخت و نبود دستگاه سی تی اسکن دو چالش مهم این بیمارستان است.

آرمین وزیریان رییس بیمارستان امام خمینی فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: بیمارستان فیروزکوه بیمارستانی با فضای کوچک است که چند سال پیش با 25 تخت افتتاح شد اما از زمان اجرای طرح تحول با افزایش ورودی بیماران کمبود امکانات بیشتر به چشم می‌خورد.
 
وی با بیان اینکه جمعیت ثابت این شهرستان 40 هزار نفر است، افزود: در ایام تعطیلات و فصل تابستان میزان جمعیت افزایش پیدا می‌کند بنابراین  طبق استاندارد باید تعداد تخت ها به 40 تخت افزایش پیدا کند.
 
در همین راستا، نوسازی بلوک زایمان با 50 درصد پیشرفت و  ساخت کلینیک‌های ویژه  نیز با  40 درصد پیشرفت در حال انجام است که امیدواریم تا  ابتدای سال آینده این دو بخش به بهره‌برداری برسند.
 
وزیریان ادامه داد: برای ارتقای خدمات به مردم این شهرستان پروژه‌ای برای ساخت بخش‌های ویژه و دیالیز به تأیید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسیده است که امیدواریم تا شهریور ماه کلنگ آن زده شود که طبق پروژه جدید 15 تخت  به بیمارستان اضافه می‌شود .
 
رییس بیمارستان امام خمینی  فیروزکوه با اشاره به اینکه دو سوم هزینه این پروژه توسط خیرین و یک سوم توسط دانشگاه تأمین می‌شود، عنوان داشت: یکی از مشکلات این بیمارستان نبود سی‌تی اسکن است به دلیل اینکه این مرکز درمانی در جاده‌ مواصلاتی قرار گرفته است و میزان تصادفات بالا است نیاز جدی به سی‌تی اسکن احساس می‌شود که خوشبختانه برای تأمین این دستگاه با بخش غیردولتی مذاکراتی انجام شده که تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر قرارداد این دستگاه منعقد شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار