معاون هماهنگ کننده انتظامی استان مشارکت مردم را در کاهش جرائم موثر خواند و گفت: مشارکت مردم برای همکاری تنگاتنگ با پلیس نقش موثری در مهار و کاهش جرائم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ کردلو افزود:برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه تنها از طریق راهکارهای انتظامی و استفاده از قوه قهریه فراهم نخواهد شد و اگر می‌خواهیم امنیتی مطلوب و اجتماعی را داشته باشیم باید از روش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بهره بگیریم.

وی ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم با پلیس جهت تامین امنیت عمومی مستلزم وجود رابطه اعتماد آمیز بین مردم و پلیس است که برگزاری ارتباط های مستقیم با مردم و آشنایی با مسائل و مشکلات آنان باعث افزایش اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در مجموعه نیروی انتظامی می شود.

کردلو نظم و انضباط را سرلوحه کار پلیس دانست و اظهار داشت : برقراری نظم و امنیت از جمله وظایف پلیس است و این امر نیز در صورتی محقق می‌شود که ابتدا پلیس به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت از یک نظم و انضباط معنوی و ظاهری برخوردار باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ، آموزش همگانی و آگاه سازی به موقع مردم را دو مولفه موثردر پیشگیری از وقوع جرائم دانست و گفت: کم رنگ شدن اعتقادات مذهبی در بین جوانان از توطئه های دشمنان است و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.