عضو شورای عالی پژوهش و کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از اختصای یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به بخش پژوهش فنی و حرفه‌ای کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رحیم امین‌زاده در جلسه هم‌اندیشی روسای مناطق چهار دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به نقش و جایگاه پژوهش در مراکز علمی و آموزشی اظهار کرد: در جلسه پژوهش که هفته گذشته در تهران برگزار شد از موارد مورد تاکید اعضا بحث پژوهش بوده است.

عضو شورای عالی پژوهش و کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه فنی و حرفه‌ای دانشگاه کارآفرینی است، گفت: فنی و حرفه‌ای با توجه به جایگاه و برنامه‌های علمی و آموزشی که در سطح مراکز برگزار می‌کند به دنبال ایجاد انگیزه در بین جامعه هدف است.

امین‌زاده تصریح کرد: قطعا پژوهش منجر به تولید علم و دانش نظری می‌شود لذا توجه به این بخش در سطح مراکز فنی و حرفه‌ای کشور امری ضروری است.

این مسؤول در ادامه از اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های پژوهشی فنی و حرفه‌ای کشور در سال 95 خبر داد و گفت: در صورتی که طرح‌های بزرگ‌تر ارائه شود قطعا حمایت‌ها افزایش خواهد یافت.

عضو شورای عالی پژوهش و کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از اهداف برنامه‌های پژوهشی را راه‌اندازی کتابخانه مجازی، در نظر گرفتن پروتکل بین دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علم و صنعت و تجهیز آزمایشگاه دانشگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مرکز مشکلات متعددی دارد، گفت: کمبود نیروی انسانی از مشکلات اساسی بوده که برخی از کارکنان بازنشسته یا در شرف بازنشستگی هستند و همین امر موجب بروز مشکلاتی در این مرکز می‌شود.

امین‌زاده تجهیز و تعمیر وسایل دانشکده فنی و حرفه‌ای را ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.