رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: سهم شهرستان بهمئی از اعتبارات نفت و گاز 10 درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حسن نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتبارات استان در سال گذشته اظهار کرد: کل اعتبارات استان در سال گذشته 287 میلیارد تومان بود که 139 میلیارد تومان اعتبارات استانی و نفت و 148 میلیارد هم اعتبارات ماده 180 بود که یک ریال از اعتبارات ماده 180در سال گذشته تخصیص پیدا نکرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 32 درصدی اعتبارات نفت و گاز استان در سال جاری خبر داد و گفت: کل اعتبار عمرانی در نظر گرفته شده برای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 381 میلیارد تومان است که شاهد افزایش 32 درصدی اعتبارات استانی و نفت در سال جاری هستیم.

وی تصریح کرد: اعتبارات ماده 180 استان از 148 میلیارد تومان سال گذشته به 178 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است که امیدواریم در سال جاری اعتبارات این ماده به صورت کامل تخصیص داده شود.

نوروزی در ادامه از افزایش اعتبارات یک سوم نفت و گاز در شهرستان‌های بهمئی و گچساران خبر داد و تصریح کرد: شهرستان بهمئی و گچساران در تولید نفت استان سهم به‌سزایی دارند که اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان بهمئی در سال گذشته 4.5 درصد بود که این اعتبار در سال جاری به 10.26 درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: اعتبارات اختصاص یافته نفت و گاز به شهرستان بهمئی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است، ضمن اینکه اعتبارات قابل ملاحظه‌ای هم به شهرستان گچساران اختصاص یافت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.