اهواز؛

کاهش بدهی شهرداری اندیمشک

شهرداراندیمشک ازکاهش بدهی 400میلیاردریالی شهرداری اندیمشک خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهردار اندیمشک  رقم بدهی های این شهرداری را حدود 400 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:تاکنون 100 میلیارد ریال از بدهی این شهرداری پرداخت شده است.

محمدرضا پاپی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح خدمات عمرانی این شهرداری گفت :کمیسیون بررسی مطالبات پیمانکاران که با تلاش شورای شهر اندیمشک فعال شده به حل مشکل بدهی این شهرداری به پیمانکاران کمک شایانی کرده است.

وی همچنین آغاز گام دوم نهضت آسفالت در این شهر خبر داد و بیان داشت :در گام دوم خیابان های اصلی شهر اندیمشک آسفالت می شوند ضمن اینکه در گام اول نیز 600 هزار مترمربع آسفالت در مناطق مختلف شهر اندیمشک اجرا شد.

پاپی افزود:مناطق کوی ولایت، کوی رسالت ، بهارستان و دیگر مناطقی که مشکل آسفالت داشتند از آسفالت مناسب برخوردار شدند.

شهرداراندیمشک بیان کرد:در گام دوم مابقی معابر کوی ولایت به طور کامل آسفالت شده و در دیگر مناطق و خیابان های اصلی اندیمشک از جمله خیابان انقلاب، کرامت و سایر خیابان ها روکش آسفالت مناسب اجرا می شود که این طرح آغاز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک نیز رسالت خبرنگاران را مهم دانست و گفت: شورای اسلامی شهر اندیمشک در راستای منافع شهروندان خدمات بسیار خوبی انجام داده است.
کرامت میری افزود:بودجه امسال شهرداری اندیمشک 250 میلیارد ریال مصوب شده که تلاش می شود محقق شود.

وی اظهار کرد:افزایش بودجه مصوب و تلاش برای برون رفت از مشکلات توسط شورای اسلامی شهر به خوبی انجام شده است.

میری با بیان اینکه در این دوره از فعالیت شورای شهر حتی یک نفر در شهرداری اندیمشک استخدام نشده گفت:این از افتخارات شورای اسلامی این دوره است و در زمان باقی مانده این شورا برای حل مشکلات تلاش جدی می شود.

وی از رسانه ها خواست در مدت باقیمانده از کار شورای اسلامی شهر از انتخاباتی کردن فضا پرهیز کرده و شورا را در خدمت به شهروندان با ارائه پیشنهاد و راهکار یاری دهند.

انتهای خبر/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.