پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: حسنی خو نمی توانست باشگاه استقلال را اداره کند چون تخصصی در مسائل فوتبالی نداشت.

کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: باید تشکر ویژه ای از حسنی خو کرد برای استعفایش ازپست مدیر عاملی باشگاه استقلال، برای اینکه حسنی خو تخصصی در مسائل فوتبالی نداشت.

مدیر عاملان باشگاه ها باید خصوصیاتی داشته باشند که به نظر من حسنی خو نداشت.انتخاب حسنی خو انتخاب مناسبی نبود و لطمه زیادی به باشگاه وارد می کرد، رفتنش درست اما آمدنش اشتباه بود.

وی در ادامه گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس مجمع دارند و مجمع باید اعضای هیات مدیره را انتخاب کند و اعضای هیات مدیره باید مدیرعامل راانتصاب کنند اما در انتخاب مدیر عامل باشگاه استقلال تهران اعضای هیات مدیره اختیاری نداشتند و این مشهود بود.

اولیایی اظهار داشت: در قوانین فیفا آمده است دو باشگاه نمی تواند یک سهام دار مشترک داشته باشند چه برسد به آنکه یک نفر بتواند برای دو باشگاه تعیین تکلیف کند. قوانین در ورزش ما به خوبی اجرا نمی شود و وزیر ورزش حق ندارد قوانین را زیر پا بگذارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: باشگاه ها در دنیا هسته مرکزی ورزش حرفه ای و قهرمانی هستند ما در امور باشگاه داری دچار تزلزل شده ایم نتیجه این کار هم این است که در دهه نود باشگاه استقلال قهرمان آسیا باشد و حالا این باشگاه ها با چنین مشکلاتی روبرو باشند، تیم استقلال پرافتخار ترین تیم ایران می باشد.

اولیایی در ادامه افزود: من نامه ایی به وزیر ورزش وجوانان ارسال کردم و در آن تضیح دادم که به نظرمن مدیر عاملان باشگاه ها آیتم هایی باید داشته باشند 1- مدیرباید شناخت خوبی از حوزه کاری خود داشته باشد 2- دارای حسن رابطه فوتبالی باشد 3- فوتبال باید توسط فوتبالی ها اداره شود، امیدوارم این نامه و شرایط قید شده در آن اعمال شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هنوز زود است درباره مسائل فنی و تاکتیکی ودرمورد عملکرد سرمربی تیم استقلال نظری داد باید حداقل پنج یا شش هفته از فصل بگذرد زیرا تیم هایی بودند که در هفته های اول فصل صدر جدول جولان می دادند ودر پایان فصل جزو تیم هایی بودند که در جدول رده بندی در قعر جدول حرفی برای گفتن نداشتند.


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار