رئیس کانون هواداران استقلال:

هوادران انتظار قهرمانی نداشته باشند/اولویت مدیر عامل تیم ملی فوتسال است

سعادتی رئیس سابق کانون هوادران استقلال تهران گفت:میخواهند با ضعیف کردن استقلال راه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را هموار کنند، اولویت مدیرعامل جدید تیم ملی فوتسال است نه قهرمانی استقلال؟

هوادران انتظار قهرمانی نداشته باشند /اولویت مدیر عامل تیم ملی فوتسال  استغلامرضا سعادتی، رئیس  سابق کانون هواداران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وقایع اخیر باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال  از جهات مخلتف قابل بررسی است و حتی می توان آنرا به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گره زد و وزارت ورزش می خواهد با ضعیف کردن استقلال راه قهرمانی رقیب سنتی ( پرسپولیس ) در لیگ برتر امسال را هموار کند.

سعادتی افزود:روزهای خوبی برای استقلال در فصل جاری پیش بینی نمی کنم و دلیل آنرا هم تصمیمات یک‌ نفره شهاب جهانیان می دانم که وزیر نیز از وی حمایت می کند، استقلال تیم بزرگی است و میلیون ها هوادار را دارد .

وی ادامه داد:وقتی مدیر عامل انتخابی اقایان به صراحت می گوید اولویتش تیم ملی فوتسال است و نتایج استقلال خیلی مهم نیست و اهمیتی برای او ندارد ، هوادران استقلال نباید انتظار قهرمانی داشته باشند چرا که تمام انرژی و فکر مدیرعامل پیش تیم ملی فوتسال است

رئیس سابق کانون هواداران استقلال تاکید کرد: نوع چیدمان و عضوگیری در هیات‌مدیره استقلال با این شرایط زیبنده باشگاهی بزرگ با تاریخ 70 ساله نیست، بعنوان یک هوادار کوچک استقلال از وزیر ورزش و جوانان می خواهم وارد عمل شود چرا که این کارها رد سابقه او ثبت می‌شود.

علامرضا سعادتی در پایان گفت: از سمتم بعنوان رئیس کانون هوادران باشگاه بزرگ استقلال استعفاء داده ام ولی همچنان بعنوان یک هوادار از تیمم حمایت خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار