رجبی: منصوریان استقلال را به حاشیه کشانده است

پیشکسوت باشگاه استقلال، حاشیه سازی های علیرضا منصوریان و عدم وجود نظارت بر عملکرد کادرفنی را از مهمترین دلایل عدم نتیجه گیری این تیم می داند.

رضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عدم نتیجه گیری استقلال در لیگ شانزدهم اظهار کرد : من قبل از آغاز فصل جاری گفته بودم که کنار گذاشتن پرویز مظلومی در حالی که او یک فصل دیگر قرارداد داشت خیانت به استقلال بود، همچنین اشاره کرده بودم که بازیکنانی که منصوریان از تیم نفت با خود به استقلال آورده چندان به کار این تیم نمی آیند.

وی افزود: متاسفانه منصوریان با یکسری کارهای اشتباه استقلال را به حاشیه برده است، مثلا برخی مصاحبه های جنجالی او یا کری خوانی های او با پرسپولیسی ها تمرکز تیم را بر هم زد. در این سه هفته ای که از لیگ سپری شده است منصوریان نشان داده که از تیمش هیچ شناختی ندارد. در حال حاضر تیم ته جدول است و شرایط مطلوبی ندارد،امیدوارم منصوریان شعارهایی که قبل از شروع لیگ می داد را فراموش نکند و به آنها عمل کند. خوشبختانه آقای افتخاری که به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده مردی از جنس فوتبال است، به نظر من او باید در اولین گام یک کمیته فنی قوی تشکیل بدهد تا نظارت دقیقی بر عملکرد کادرفنی داشته باشند.

رجبی سپس درباره مبالغ کلانی که فوتبالیست ها دریافت می کنند گفت: این پول های کلان فقط روی کاغذ دیده می شوند و پولی به دست فوتبالیست ما نمی رسد. چیزی که من می دانم این است که بخشی از مدیران در قرارداد بازیکنان و مربیان منفعت دارند، باعث تاسف است که بازرسی مالی در فوتبال ما ضعیف است و هیچ اراده ای برای برخورد با این گونه فسادها وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در اعتراض به ورود بازیکنان بی کیفیت خارجی به لیگ برتر نیز گفت: حضور بازیکنان اوکراینی پرسپولیس که دیگر همه می دانند چگونه به این تیم آمده اند بیانگر نداشتن یک کمیته فنی مجرب است. امروز هم در استقلال و هم در پرسپولیس قدرت کامل در دست سرمربیان این تیم هاست. در حالی که در فوتبال روز دنیا قدرت اصلی در اختیار کمیته فنی هر تیم است. من نمی دانم ما تا کی می خواهیم این روند غلط را طی کنیم؟ به راستی آیا روزی می رسد که ما از تجربیات کشورهای صاحب فوتبال الگوبرداری کنیم؟

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش خاطر نشان کرد: من به آقای نکونام کاری ندارم اما واقعیت این است که مربی گری یک پروسه ی طولانی دارد، شما ببینید وحید هاشمیان مربی گری را از لیگ های پایه آغاز کرده یا مهدی مهدوی کیا با تاسیس یک آکادمی فوتبال دارد به جوانان فوتبالدوست خدمت می کند، به نظر من سایر دوستان نیز باید همین روند را طی کنند. به هر حال امیدوارم جواد نکونام بتواند ارتباط روحی و روانی لازم را با بازیکنان تیم ملی برقرار کند.

رجبی در پایان در مورد میزان شانس قهرمانی تیم های لیگ برتری گفت: به نظر من استقلال پرمهره ترین تیم لیگ است ولی ما شاهد هستیم که این تیم به دلیل بی ثباتی در مدیریت و عدم وجود نظارت دقیق بر عملکرد کادرفنی نتیجه مورد نظر هوادارانش را نمی گیرد. از سوی دیگر پرسپولیس ساختار فصل گذشته خود را حفظ کرده و با ثبات تر از استقلال ظاهر شده است. هر چند به نظر من استقلال هنوزهم شانس دارد اما به نظر می رسد پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. تیم های تراکتورسازی،سپاهان،نفت تهران و ذوب آهن نیز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار