به محض دریافت گزارش داور؛

عبدالهی:آرای دیدار دو تیم استقلال در اسرع وقت صادر می شود

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آرای دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان پس از ارائه گزارشات لازم در اسرع وقت صادر می شود.

حسین عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات بازی روز گذشته در اهواز بین تیم های استقلال خوزستان و تهران اظهار داشت:هنوز گزارشی از دیدار شب گذشته به دست ما در فدراسیون نرسیده است اما به محض دریافت این گزارش ها از سوی داور درباره اتفاقات دیشب بازی استقلال خوزستان در اهواز تصمیم گیری می کنیم.

وی ادامه داد: فصل جدید در نظر داریم پس از ارائه گزارشات بازی رسیدگی های لازم را انجام دهیم و آرای آن را به سرعت اعلام کنیم و همان طور که دیدید آرای هفته اول مسابقات لیگ را نیز پس از گزارش های رسیده اعلام کردیم .به طور حتم اگر امروز گزارش بازی شب گذشته به دست ما برسد سریعا نسبت به صدور آرا اقدام خواهیم کرد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در این باره که آیا باشگاه نفت تهران از میلاد زکی پور و نحوه انتقالش به باشگاه استقلال شکایت کرده است گفت: چنین شکایتی را من ندیده ام و از آن اطلاعی ندارم اما شاید چنین شکایتی به یکی دیگر از همکاران بنده در کمیته انضباطی ارجاع داده شده و من از آن بی اطلاع هستم اما تا به این لحظه من شکایتی را در این زمینه ندیده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار