رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز نشستی را با اعضای کمیته استیناف برگزار کرد.

اصلاح آیین نامه انضباطی در دستور کار کمیته استیناف قرار گرفتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صالحی – رئیس کمیته استیناف  گفت: جلسه معارفه اعضای جدید کمیته استیناف با حضور مهدی تاج – رئیس فدراسیون و اعضای این کمیته بعدازظهر امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. 

وی در ادامه بیان کرد: در ابتدای این نشست مهدی تاج ضمن خیرمقدم به اعضای جدید مطالبی را در خصوص اهمیت و جایگاه کمیته های رکن قضایی بالاخص کمیته استیناف بیان کرد. پس از آن علیرضا غفاری و غلامعلی محمدی به عنوان اعضای جدید کمیته  معرفی شدند و هر یک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به کمیته استیناف و پرونده های مطروحه بیان کردند. همچنین تاکید بر اصلاح آیین نامه انضباطی را در دستور کار کمیته قرار گرفت.

رئیس کمیته استیناف در پایان درباره برنامه های آینده این کمیته اظهار داشت: مقرر شد با رعایت تمامی ظرفیت ها و قوانین مقررات فدراسیون فوتبال، فیفا و ای اف سی با تخلفات و ناهنجاریهای موجود برخورد و پرونده ها با دقت و ظرافت بیشتری مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گیرد.

لازم به توضیح است با اضافه شدن دو عضو جدید، کمیته استیناف عبارتند از علیرضا صالحی – رئیس کمیته، سیدعباس موسوی – معاون کمیته، مهدی دادرس، غلامعلی محمدی و علیرضا غفاری به عنوان اعضای این کمیته مشغول به فعالیت هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار