شورای اسلامی شهر یزد در پيامی فرا رسيدن روز "خبرنگار" را به جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات تبريک گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛در پیام شورای اسلامی شهر یزد آمده است:
 17 مرداد؛ روز حق بینی و حق نویسی، گام نهادن در وادی آگاهی و اطلاع رسانی با سلاح مقدس قلم که مورد تقدیس و قسم قرآن کریم می باشد.

به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی،تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف کنند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون "دیده‌بان صادق" برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

شورای اسلامی شهر یزد  با گرامیداشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت "محمود صارمی" و روز خبرنگار با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبرنگاران تبریک و تهنیت می گوید.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.