به بهانه روز خبرنگار مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز یزد به باشگاه خبرنگاران آمد و با خبرنگاران نشستی صمیمانه داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ در ابتدای نشست مدیر باشگاه خبرنگاران یزد، عید گذشته (ولادت حضرت معصومه) و روز خبرنگار را تبریک گفت و از حضور پهلوانیان تشکر و قدردانی کرد.

روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

دهقان با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سخت و پر زحمتی است و میزان حق الزحمه دریافتی خبرنگاران کم است، از کم و کاستی های موجود عذرخواهی و از فعالیت و تلاش پیگیرانه خبرنگاران تشکر کرد.

روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

مدیر کل سازمان صدا و سیما هم ضمن تبریک عید گذشته (ولادت حضرت معصومه "ع") و عید پیش رو (ولادت امام رضا"ع" ) یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و روز خبرنگار را به خبرنگاران باشگاه تبریک گفت و از تلاش های دهقان مدیریت باشگاه تشکر کرد.


روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

پهلوانیان گفت: در کل کشور تقریبا 28 باشگاه فعال هستند که از این تعداد 10 باشگاه به جز کار خبری در حوزه های دیگر هم فعالیت می کنند که باشگاه یزد در زمره ی آن هاست.

روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

وی با اشاره به رشد جایگاه باشگاه در چند سال اخیر گفت: از جایگاه کنونی راضی نیستیم و خواهان حضور باشگاه یزد در بین 5 باشگاه برتر کشور هستیم و این مهم با همدلی و همراهی دوستان دور از دسترس نیست.

روز خبرنگار با چاشنى قدردانى + تصویر

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز یزد، دوری از حواشی و دامن نزدن به اتفاقات پیش پا افتاده را خواستار شد و گفت: هر کس حاشیه ساز شود حتی اگر خود من هم باشم باید توبیخ شود.

وی کار رسانه ای را کار جمعی و گروهی دانست و اظهار داشت: نباید کسی فکر کند اگر یک نفر نباشد مجموعه تعطیل می شود.


روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

پهلوانیان خاطر نشان کرد: مشکل مالی وجود دارد ولی تا به حال نشده که کاری بخواهد انجام شود و به دلیل مشکل مالی انجام نشود.

وی گفت: من به عنوان مسئول صدا و سیما وظیفه دارم از شما خبرنگاران حمایت کنم و این کار را انجام می دهم.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای یزد افزود: حرفه خبرنگاری کار سختی است چرا که در همه شرایط (گرما، سرما، برخورد های مختلف) مشغول فعالیت هستید، من از سختی کار شما مطلع هستم و مسائل و مشکلات راجع به کار برای شما باید حل شود.

پهلوانیان فضای باشگاه را فضایی صمیمانه و دور از مناسبات خشک اداری دانست.

روز خبرنگار با چاشنى قدردانى

وی گفت: باید برنامه چالشی ساخته شود ولی مچ گیری و بی اخلاقی نباید وجود داشته باشد.

پهلوانیان با اشاره به حدیث " إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَكَارِمَ الْأَخْلَاقِ" گفت: اخلاق را نباید فدای جذابیت کرد و اطلاع رسانی در بستر اخلاق باید باشد.

گفتنی است؛ در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار