وزیر کشور وارد یزد شد+ جزئیات

«عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور و هیئت همراه وارد یزد شدند و مورد استقبال «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد قرار گرفتند.

وزیر کشور وارد یزد شد+ جزئیات
به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح پنج شنبه 14مرداد ماه وزیر کشور و هیئت همراه وارد فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید صدوقی(ره) یزد شدند و مورد استقبال استانداریزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مدیران استان قرار گرفتند.

گفتنی است حضور در جلسۀ ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و دیدار و گفت‌وگو با منتخبان و فعالان اقتصادی یزد از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزۀ وزیر کشور به استان یزد است.

**بازدید وزیر کشور و استاندار یزد از شرکت الکتروکویر

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و هیئت همراه و «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، معاونان استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان اقتصادی از شرکت الکتروکویر یزد بازدید کردند.

در این بازدید «محمدمهدی فنایی» رئیس هیئت مدیرۀ شرکت الکتروکویر گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های این شرکت در حوزۀ صادرات ارائه داد.

گفتنی است این شرکت در سال 1361 تأسیس شده است و سالانه 4هزار تابلوی برق تولید و به کشورهای مختلف مانند کنیا، قطر، عراق و سوریه صادر می‌کند.

همچنین با مساحت 25هزار متر مربع موجب اشتغال‌زایی 2هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

**وزیر کشور به مقام شامخ سومین شهید محراب ادای احترام کرد

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و هیئت همراه و «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، معاونان استاندار، نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ سومین شهید محراب، همسر حضرت آیت الله شهید صدوقی (ره) و امام‌جمعه فقید یزد ادای احترام کردند.


**دیدار وزیر کشور با نمایندۀ ولی‌فقیه در استان یزد

«عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور و «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد با «آیت‌الله محمدرضا ناصری» نمایندۀ ولی‌فقیه و امام جمعۀ یزد دیدار کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار