استفاده از مدیران پویا، خلاق و پاکدست لازمه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه ما مردم خوزستان اجازه انتقال آب کارون را به دیگر استان‌ها نمی‌دهیم، گفت: استفاده از مدیران پویا، خلاق و پاکدست لازمه اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی با بیان اینکه لازمه بحث اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نگاه و نظر مورد تایید مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد، استفاده از ظرفیت درون کشور است.

وی گفت: باید برای توسعه و احیای اقتصاد کشور، از ظرفیت و استعدادهای داخلی کشور استفاده کرد.

امام جمعه خرمشهر افزود: واژه « اقتصاد مقاومتی» واژه‌ای است که در مدت و سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری بسیار تکرار و مطالعه شده است اما تاکنون اجرا و عملی نشده است.

موسوی با بیان اینکه نباید مدیران نالایق در راس امور باشند، گفت: اگر مدیری که در راس امور قرار گرفته است منافع شخصی و حزبی خود را بر خدمت به مردم ترجیح بدهد، هرگز خواسته‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد.وی در بیان ویژگی‌های مدیر خوب و شایسته افزود: مدیران شایسته باید فقر و مشکلات مردم را درک کنند و برای معیشت مردم دلشان بسوزد.

امام جمعه خرمشهر گفت: مدیر خوب و شایسته باید حلقه و تجمع مشورتی آن بیش از تجمع مدافعان باشد و در مسائل مختلف از جوانان توانمند بهره ببرد.

موسوی با بیان اینکه ایجاد ستاد برنامه‌ریزی راه حل تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: مسؤولان ما باید در راه حل مسائل و مشکلات چشمانشان به جوانان کشور باشد.

وی با بیان اینکه عدم انتقال سرشاخه آب کارون از مطالبات جدی مردم است، گفت: ما مردم خوزستان اجازه انتقال سرشاخه آب کارون را به دیگر استان‌ها نخواهیم داد.

امام جمعه خرمشهر افزود: با این کمبود آب در استان خوزستان در آینده شاهد درگیری و جنگ میان دو شهر بر منابع آبی هستیم.

موسوی، اجرای دیگر هنگام طرح 550 هزار هکتاری را تأسف بار خواند و گفت: در سال 75 که مقام معظم رهبری در راستای سفرهای استانی، به خوزستان سفر کردند، طرح 550 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی را پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.