در برنامه اقتصاد مقاومتی بخش عمده کار بر دوش اصناف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اتاق اصناف شادگان در جلسه اصناف این شهرستان گفت: هیچ تشکلی همانند اصناف مرتبط با مردم نیست و در طول تاریخ، اصناف بازاریان عملکرد مؤثری در حرکت‌های ملی و مذهبی داشته اند و بازار یکپارچه در خدمت انقلاب، دفاع مقدس و بازسازی بوده و هیچ‌گاه از انقلاب جدا نبوده است.

عباس عساکره با بیان اینکه اصناف نقش موثری در اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی دارند و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی همواره نقش به سزایی دارند، افزود: اگر شهری را کالبد در نظر بگیریم، اصناف روح و قلب تپنده آن هستند و دلیل آن مدعا در نظر گرفتن چهره شهر در روز تعطیل است.

وی اصناف را از استوانه های اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی بر دوش اصناف است.

رئیس اتاق اصناف شادگان، افزود: اگر حضور اصناف نبود شاید انقلاب اسلامی پیروز نمی شد و در ادامه نیز شاهد حضور پررنگ اصناف در جنگ تحمیلی و مقاومت آنها در دوران تحریم بودیم.

عساکره گفت: در برنامه اقتصاد مقاومتی بخش عمده کار بر دوش اصناف است و یاور ما در این بخش هستند.

وی با بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش اصلی بر عهده دارند، افزود: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بالا بردن سهم بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی کشور است که تولید ثروت، کارآفرینی و اشتغال مولد را به همراه دارد.

رئیس اتاق اصناف شادگان گفت: صفحات تاریخ نشانگر نقش به سزای اصناف و بازاریان در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها و امروز در اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.