شیراز،

عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی در فارس به هلاکت رسید

عامل شهادت استوار دوم ایرج ایلانی در شهر خشت شهرستان کازرون شناسایی و به هلاکت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شیراز؛سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت س- ح و مجروحیت یک نفر در بخش خشت شهرستان کازرون توسط فردی به هویت س -م  و متعاقب آن درگیری با مأموران این شهرستان در سی و یکم خرداد ماه که منجر به شهادت استوار دوم " ایرج ایلانی" شد، موضوع شناسایی و به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

گودرزی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاع از این موضوع که قاتل به همراه دو نفر از همدستانش در منزلی واقع در بخش خشت شهرستان کازرون مخفی شده‌اند، ماموران انتظامی شهرستان، نیروهای یگان تکاور و یگان ویژه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و مخفیگاه این افراد را مورد محاصره قرار دادند.

وی افزود: پس از اخطارهای متعدد پلیس به این افراد مبنی بر تسلیم کردن خود  آن ها توجهی نکرده و به سمت مأموران اقدام به تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در نهایت پس از مدتی درگیری قاتل اصلی  س- م   و یکی از همدستانش به هلاکت رسیده و همدست دیگر وی نیز توسط مأموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پرونده این افراد علاوه بر قتل و به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی، سرقت‌های مسلحانه متعدد نیز وجود دارد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه اسلحه کلاش به همراه شش خشاب و فشنگ های مربوطه کشف شد.

انتهای پیام/ پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
درود به نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
چنین کسانی را باید اعدام کنید. تسلیت بابت شهادت مامور. به امید روزی که پلیس اقتدارمند شود تا هیچ ماموری به شهادت نرسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
سلام بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
الحمدلله