فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز ایران مرهون تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروهای نظام از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار سرتیپ دکتر ذوالفقاری در مراسم هفتمین روز از شهادت مرزبانان مرز سیستان و بلوچستان گفت: اگر امروز در کشور امنیتی وجود دارد حقیقتاً مرهون تلاش های زیادی د رحوزه های مختلف مجموعه های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: دشمنان کشور از این که در داخل کشور بتوانند به اهداف خود برسند، هم چنین از این که بتوانند مردم و مسولان را از یکدیگر جدا کنند ناامید شده اند و دشمنان ما بدانند که نتیجه ی تلاش های آنان اقدامات جدی تر،محکم تر و کنترل شدیدتر ما خواهد بود و بدانند که در هر اقدام ما هوشیارتر خواهیم شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما در جنوب شرق کشور با پدیده ا ی مواجه هستیم که از یک سو مربوط به شرارت هایی در جهت کسب در آمدهای نادرست و الهام گرفته از استکبار جهانی ست و از سوی دیگر با شرارت هایی در ارتباط است که به نام مسایل دینی و تحت حمایت از اقوام و مذاهب رخ می دهد.

ذوالفقاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با حملات تروریستی گروهک ها بیان کرد: امروز بسیاری از گروهک ها مانند ریگی از ناحیه ی افرادی پشتیبانی اطلاعاتی شده و حمایت مالی شان نیز از بیرون صورت می گیرد و بر اساس گزارش های رسیده بسیاری از سرکرده هایشان برای هماهنگی برنامه های خود به خارج سفر می کنند.

سردار سرتیپ دکتر ذوالفقاری با بیان این موضوع که شهدای امروز حقیقتاً مجاهدان فی سبیل الله هستند، گفت: در این منطقه ـ مرز سیستان و بلوچستان ـ نیروهای مرزبانی از ورود حداقل 10 مورد ورود گروهک ها به داخل کشور جلوگیری کرده اند. امروز ما با کمک آنان توانسته ایم ناامنی هایی را که در عمق کشور صورت می گیرد تا نقطه ی صفر مرزی پیش ببریم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جریانات کشورهای همسایه از جمله پاکستان، عراق، سوریه گفت: این درگیری ها صرفاً بحث مردمی نیست جریانی ست که پشت آن اهداف پلیدی از جمله نقشه های صهیونیستی، آمریکایی نهفته است. و ما نیز باید آگاه بوده و ما باید در دفاع از امنیت کشور عزم خود را جدی تر کنیم.

ذوالفقاری گفت: ما آمادگی کامل داریم چند برابر ظرفیت خود کار کرده تا بتوانیم در مرزهای کشور امنیت را برقرار کنیم. ما هم چنین در این هفته باکمک وزارت کشور افرادی را در این منطقه مستقر کردیم و این منطقه را به زودی به منطقه ی امنی مانند زابل تبدیل خواهیم کرد/س.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.