فرمانده سپاه جواد الائمه در مراسم تشیع شهید احمد لنگری که در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید گفت:شهادت مرزبانان مصداق ظلم علیه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار حسینعلی یوسف علی زاده در حاشیه مراسم تشیع شهید احمد لنگری گفت:از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بسیاری از توطئه ها، خباثت و نقشه های مختلف از سوی دشمنان علیه کشورمان بوده ایم.

وی افزود:در تمامی این توطئه ها دست پلید آمریکا مشاهده می شود.

یوسفعلی زاده افزود:این جنایت اتفاق افتاده از سوی مزدوران نیز دست آمریکا در کار است که آن ها را مورد حمایت مالی و تجهیزاتی قرار داده است.

وی تاکید کرد:مردم غیور ایران دوباره در روز 13آبان ماه در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و شعار جاودانه امام راحل،مرگ بر آمریکا، مرگ بر ظالم و مرگ بر جنایتکار را سر خواهند داد.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با بیان اینکه امروز مردم شهرستان بجنورد با بصیریت و به صورت مردانه در مراسم تشیع این شهید اسلام حضور پیدا کردند ادامه داد:مردم ایران می دانند که دشمن اصلی آن ها چه کسی است و از سوی دیگر با آرمان های شهدا نیز آشنایی کامل دارند.

وی گفت:این عزیزان برای پایداری این نظام و وجود امنیت در کشور شهید شده اند و مردم نیز تا پای جان از خون آن ها حمایت و حفاظت خواهند کرد./ز

برچسب ها: شهادت ، توطئه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.