ساماندهی کلاس، مدرسه و نیروی انسانی جهت سال تحصیلی 96-95 در یزد انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بمنظور بر آورد کلاس های مورد نیاز و وضعیت نیروی انسانی، جلسات عقد تفاهم ساماندهی با مناطق 14 گانه آموزشی به طور جداگانه در محل اداره کل تشکیل شد.

سعید اسلامی افزود: این تفاهم با هدف پیشبرد سیاست های راهبردی بهینه سازی و استفاده مطلوب و بهره وری از منابع انسانی متخصص نظام تعلیم و تربیت، بهبود مدیریت، کیفیت بخشی و گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر در بهره مندی از ظرفیت های موجود منعقد شده است.
 
وی تصریح کرد: در این جلسات ابتدا تعداد کلاس ها با رعایت چارچوب ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی با توجه به شرایط منطقه ای، توسعه مدارس خاص و سهم رشته ای دوره متوسطه توسط گروه طرح و برنامه مورد تفاهم قرار گرفت.

معاون اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: سپس وضعیت نیروی انسانی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی و حرفه ای و کاردانش و گروه های تربیت بدنی، پرورشی، مشاوره و مراقب سلامت بررسی و نهایی شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: تفاهم بسته شده در این جلسات مبنای نقل و انتقالات داخل و خارج استان،  پرداخت حق التدریس و بررسی اسناد مالی تا پایان سال تحصیلی 96/95 خواهد بود .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.