استاندار یزد؛ پردازش خبر موضوعی متفاوت از دخل و تصرف در خبر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد در بازدید از خبرگزاری ایسنا  با بیان اینکه پردازش خبر موضوعی متفاوت از دخل و تصرف در خبر است، گفت: خوشبختانه اخبار خبرگزاری ایسنا بدون حُب و بغض و به صورت مناسب به مخاطبان منتقل می‌شود.

سیدمحمد میرمحمدی با اشاره به فعالیت‌های مثبت و مبتنی بر پژوهش جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: جهاد دانشگاهی رويكردی تحول‌گرا، علم‌محور و پژوهش محور دارد، از ظرفيت‌های مناسبی برخوردار است و اين نهاد می‌تواند در رابطه با ارتقای كيفيت‌ها موفق‌تر عمل كند.

وی با تقدير از اقدامات انجام شده جهاد دانشگاهی استان در زمينه‌های مختلف اعم از گياهان دارويی و بذرهای هيبريدی با اشاره به تفاهم‌نامه چهارجانبه جهادانشگاهی، رويان و استانداری و علوم پزشكی يزد، خواستار استفاده و بهره‌برداری استان از دانش و تجربه چهره‌های سرشناس رويان برای ارتقای ظرفيت‌های استان شد.

میرمحمدی در رابطه با آموزش‌های كاركنان دولت از سوی جهاددانشگاهی توصيه كرد: آموزش كاركنان دولت بايد به ارتقای واقعی در توانايی كاركنان منجر شود و در اين آموزش‌ها نبايد ملاک اخذ مدرک باشد؛ زیرا در اين صورت اهداف آموزش محقق نخواهد شد.

وی بر ارتقای كيفيت فعاليت‌های آموزشی تأكيد كرد و گفت: هر ميزان كه كيفيت در اين حوزه افزايش يابد، دستاوردهای آن عالی‌تر و بالاتر خواهد بود و قطعاً در صورت افزايش كيفيت، كميت نيز ارتقا خواهد يافت.

استاندار یزد خاطرنشان كرد: از طرفی هر چه زمينه‌های پژوهشي و مراكز رشد و فناوری در جهاددانشگاهی توسعه يابد، به پشتيبانی ارتقای كيفيت فعاليت‌های ديگر بخش‌های جهاددانشگاهی كمک خواهد كرد.

وی تجاری‌سازی ايده‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری را از ضرورت‌های جامعه امروز خواند و ادامه داد: تجاری‌سازی به معنای كاهش هزينه‌ها و افزايش كيفيت است كه اين كيفيت می‌تواند در وجوه مختلف جلوه‌گر شود و به گرايش بيشتر مخاطبان به آن كالا كمک كند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار