روزنامه‌ها از فضای مجازی چه می‌گویند؟

ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان/به خطر افتادن امنیت واتس‌اپ/فضای مجازی، پایگاه جدید آرایشگاه‌های غیرمجاز

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌‌اند که از آن جمله می‌توان به  ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان، به خطر افتادن امنیت واتس اپ، جنگ خودساخته سایبری و فضای مجازی، پایگاه جدید آرایشگاه های غیرمجاز اشاره کرد.

روزنامه جوان

روزنامه جوان در صفحه دانش و فناوری امروز خود از هجوم کمپین فیشینگی مخرب به کلمات عبور کاربران اپل خبر داد و نوشت: به تازگی کمپین های فیشینگ مخربی کشف شده که کاربران اپل را مورد هدف خود قرار داده است. این کمپین از اطلاعات کاربران اپل از جمله تاریخ تولد و کد قفل صفحه سوء استفاده کرده و از اطلاعات کارت اعتباری آنها استفاده می کند و با جا زدن خود به جای کاربر حقیقی از طریق فروشگاه اپل خرید می‌کند.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر کلاهبرداری کمپین مخرب فیشینگی از کاربران اپل پرداخته است.


روزنامه

روزنامه شهروند

روزنامه شهروند در صفحه اقتصاد ایران امروز خود از وجود پایگاه جدید آرایشگاه‌های غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و نوشت: وجود آرایشگاه‌های زیرزمینی زنانه و مردانه که به‌صورت غیرمجاز و غیر قانونی فعالند، پدیده‌ای نگران‌کننده برای سلامت جامعه هستند. اماکنی که به صورت غیرمجاز دست به انجام خالکوبی، سولاریوم، تجویز داروهای چاقی و لاغری، مواد آرایشی و....می زنند.  وجود این آرایشگاه ها نه تنها باعث شیوع بیماری های مختلف می شود بلکه موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی گوناگون نیز میشود.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر تبلیغات غیرقانونی و جذب مشتری برای کسب درآمد بالای آرایشگاه‌های غیرمجاز در فضای مجازی پرداخته است.

روزنامه

روزنامه شرق 

روزنامه شرق در صفحه جهان امروز خود از هک شدن حرفه ای کامپیوترهای 20 نهاد دولتی روسیه خبر داد و نوشت: روسیه مدعی است که پشت حملات سایبری اخیر و هک نهادهای دولتی روسیه کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون قرار دارد. روسیه در توئیتی گفته که بدون شک آژانس امنیت ملی شواهدی در دست دارد که می تواند آشکارا مسئولیت حملات سایبری به کمیته ملی دموکرات‌ها را به مسببان واقعی آن منتسب کنند.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر مسئولیت اصلی نفوذ به سرورهای کمیته ملی دموکرات‌ها پرداخته است.

روزنامه


روزنامه رویش ملت 

روزنامه رویش ملت در صفحه علمی و فناوری امروز خود از به خطر افتادن امنیت واتس اپ خبر داد و نوشت: یک محقق امنیتی کشف کرد که اپلیکیشن واتس اپ پیام‌ها را به طور کامل حذف نمی‌کند و آنها را در جای دیگری پنهان و ذخیره می‌کند. جدیدترین نسخه این اپلیکیشن ردپای همه چت‌ها را در خود پنهان و مخفی می‌کند.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر پنهان و مخفی شدن اطلاعات پس از حذف کردن کاربران در واتس اپ پرداخته است.


روزنامه

روزنامه رویش ملت در ستون دیگر خبرهای خود به معرفی 10 فناوری برتر نوظهور در سال 2016 پرداخته است. رویش ملت نوشت: مجمع جهانی اقتصاد با در نظر گرفتن معیارهایی از جمله ارتقاء زندگی، تحول صنعت و حفظ سیاره به معرفی بزرگترین دستاوردهای فناوری در سال 2016پرداخته است

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر نانو حسگرها و اینترنت نانو اشیا، باتری‌های نسل آینده، زنجیره قالب، مواد دوبعدی، خودروهای خودران، اندام‌روی تراشه، سلول های خورشیدی پرو سکایت، اکوسیستم هوش مصنوعی باز، اپتوژنتیک و مهندسی کتابولیک سیستم‌ها پرداخته است.

روزنامه

روزنامه ایران 

 روزنامه ایران در صفحه فناوری امروز خود با توجه به تحولات بزرگ مسافرت‌های هوایی از ورود فناوری واقعیت مجازی به هواپیماها خبر داد و نوشت: فناوری از بزرگترین تحولات برای رسیدن به هدفی از واقعیت مجازی، نمایشگرهای هوشمند، اینترنت بی‌سیم و.... استفاده می‌کند، شرکت‌های مطرح دنیا از دستگاه‌های موبایلی خود برای کنترل سیستم الکترونیکی در سفرهای هوایی و صدور کارت پرواز الکترونیکی و خدمات اینترنت بی‌سیم در طول پرواز استفاده می‌کند.


در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر فناوری‌های مدرن در استفاده سیستم الکترونیکی در هواپیما پرداخته است.

روزنامه



روزنامه ایران در ستون دیگر خبرهای خود به معرفی ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان پرداخته است. ایران نوشت: سه گوشی اندرویدی در سال جاری میلادی به عنوان ایمن‌ترین گوشی اندرویدی ساخته شد، یکی از این گوشی‌ها که به عنوان ایمن‌ترین گوشی اندرویدی محسوب می شود به طور کامل لمسی است و هیچ صفحه کلیدی ندارد.

در ادامه این روزنامه به توضیحات بیشتری در خصوص نحوه کارایی این گوشی هوشمند اندرویدی پرداخته است.


روزنامه

روزنامه ایران در موضوع دیگری از خبرهای خود به معرفی راه‌های گوناگون برای محافظت اطلاعات شخصی خود در گوشی های همراه پرداخته است. ایران نوشت: راه‌های گوناگونی برای محافظت از اطلاعات روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد که می توان از اپایکیشن‌هایی استفاده کرد که امنیت اطلاعات روی گوشی همراه را تاحد قابل توجهی بالا برد.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر در خصوص اپلیکیشن‌های محافظ امنیت اطلاعات روی گوشی همراه پرداخته است.


روزنامه




گردآوری: زهره کلهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.