مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده برنامه زمانبندی رجوع سهامداران به سامانه اطلاعات سهامداران پدیده را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حامد مقدم گفت: بر اساس وعده قبلی اعلام شده از سوی هیات مدیره شرکت، سامانه اطلاع رسانی سهامداران که اکنون دوره آزمایشی خود را می گذراند، طراحی و آماده استفاده شده است.

وی اظهار کرد: این سامانه از 3 روز پیش فعالیت خود را اغاز کرده و سهامداران می توانند بر اساس زمانبندی پیش بینی شده جهت ورود و تایید اطلاعات سهامداری خود به آن مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده تاکید کرد: سهامداران جهت دسترسی به قسمت اطلاعات سهام سامانه، ابتدا باید به سایت اخبار پدیده به نشانی www.padide.news ورود کرده و مشخصات فردی خود را در فرم مربوطه ملاحظه نمایند و در ادامه پس از طریق کد رهگیری وارد بخش سهام سامانه که بزودی بارگیری خواهد شد، شوند.

حامدمقدم خاطر نشان کرد: تعهدنامه داران نیز می توانند با کد سهامداری قبلی خود با ورود به سامانه از وضعیت سهامشان مطلع شوند.

وی با اشاره به بهره گيري از تخصص كارشناسان فناوري اطلاعات در حوزه امنيت شبكه هاي رايانه اي و سامانه هاي نرم افزاري در آزمايشگاههاي تخصصي آپا برای اماده سازی این سامانه، توجه سهامداران به برنامه زمانی اعلامی زیر شد:

اعلام برنامه زمانبندی استفاده از سامانه اطلاعات سهامداران پدیده

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام اگر چند نفر باهم سهام خریده باشند و حالا بخواهند سهامشان از هم جدا کنند وهر کدام سهام خودشان را بصورت جدا داشته باشند امکان دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
واقعا متاسفم برای کسایی که این سامانه رو راه اندزی کردن
امروز هرچی تلاش کردم که وارد بشم و از وضعیت سهام خودم اگاه شم متاسفانه سامانه فقط تا احراز هویت لود میشه و میگه که دسترسی غیر مجاز می باشد یا جلسه کاری شما به اتمام رسیده است
لطفا رسیدگی گنید
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
سلام
من هرجای سایتو گشتم هیچ تب و یا قسمت مربوط به وارد کردن اطلاعات برای دریافت کد رهگیری ندیدم،لطفا یا این قسمت رو در دسترس راحت تر قرار بدید یا یه راهنمایی بزارید بتونیم پیدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
سلام اگر کسی کد سهامداریشو نداشته باشه چکار باید انجام بده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
سلام پس چرا هیچ اطلاعاتی در مورد سهام سهامدارها در این سایت وجود ندارد.
Germany
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
ﺗﺸﻜﺮ ﺑﺮاﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺘﻬﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪ ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺟﺪﻳﺪﻩ ﭘﺪﻳﺪﻩ.
ﻣﻤﻨﻮﻥ.
ﻳﻚ ﺳﻬﺎﻣﭙﺪاﺭ ﭘﺪﻳﺪﻩ اﺯ ﺁﻟﻤﺎﻥ