سپرده های موسسه منحله ی میزان تا سقف 50 میلیون تومان از 27 مرداد ماه پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس بانک مرکزی در حاشیه ی جلسه ی ستاد تدبیر خراسان رضوی گفت: سپرده گذاران تا سقف 50 میلیون تومان، می توانند نسبت به دریافت وجوه خود از 27 مرداد ماه به بعد به شعب بانک صادرات مراجعه کنند.

ولی الله سیف ضمن تقدیر از اقدامات ستاد تدبیر استان در مدیریت روند حل و فصل مشکلات پیچیده ی این موسسه ی منحله، افزود: مسائل همچنان با دقت نظر در حال پیگیری و انجام است.

وی با تاکید بر شفاف سازی حساب های بلا تکلیف در این موسسه ی منحله، گفت: بانک صادرات و هیات تسویه باید تلاش ویژه ای در راستای سرعت بخشی به روند پرداخت سپرده های باقی مانده بنمایند.

رئیس بانک مرکزی از عموم هموطنان خواست تا به صِرف پرداخت سود نامتعارف و خارج از ضوابط بانکی از سوی برخی موسسات و نهادهای مالی غیر مجاز نسبت به سپرده گذاری اقدام نکنند.

سیف با اشاره به این که خاستگاه برخی موسسات مالی غیر مجاز، خراسان رضوی است؛ تصریح کرد: برخورد با این گونه مجموعه ها با حساسیت و دقت بیشتری از سوی دستگاه های متولی دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه ی مدیران این است که خسارت ها به حد اقل برسد و دیگر شاهد چنین تنش های مالی در استان و کشور نباشیم .

رئیس بانک مرکزی با اشاره به ارتباط مالی شرکت پدیده با موسسه ی منحله ی میزان افزود: ساز و کارهای مناسبی برای نحوه ی تسویه بدهی پدیده به میزان و حل مشکلات این شرکت تعریف شده و در حال عملیاتی شدن است.

وی اظهار داشت: کنسرسیومی از بانک ها در حال مذاکره و بررسی جهت ورود به موضوع پرداخت تسهیلات و تامین نقدینگی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت پدیده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.