مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام حساب‌های زیر ۵۰ میلیون تومان مؤسسه منحل شده میزان تسویه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان اظهار داشت: هم اکنون میزان حساب‌های باقیمانده که تسویه نشده‎اند کمتر از 6000 و در حدود 5700 شماره بوده و برای پرداخت آنها هم روند شناسایی دارایی‌ها در حال انجام و انتقال هستند.
وی ادامه داد: این مؤسسه به افراد حقیقی و حقوقی زیادی از جمله شرکت پدیده شاندیز تسهیلات پرداخت کرده و باید برای گرفتن مبالغ مربوط به آنها و یا انتقال این دارایی‌های اعتباری به بانک صادرات باید اقدامات مقتضی در دستور کار گیرد.
رسولیان با اظهار بی‌اطلاعی از اتهاماتی که برخی به هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز، تأکید کرد: در اعضای ستاد تدبیر نماینده وزارت اطلاعات، دادگستری و دیگر دستگاه‌های امنیتی حضور دارند و تمام موارد مربوط به تخلفات این اعضا بررسی می‌شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند برای حل شدن مشکل وارد این مسئله شده‌اند که این موضوع در واقع مهم‌ترین بحث موجود برای این پروژه است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.