مدیرعامل سابق «پدیده»به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی بازداشت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دادستان مشهد گفت: پهلوان روز گذشته پس از احضار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و روانه زندان شد.

قاضی غلامعلی صادقی افزود:دادستانی مشهد به منظور پیشگیری از وقوع جرایم بعدی و جلوگیری از حیف و میل اموال مردم، به این موضوع ورود کرد و در اولین مرحله از اقدامات قضایی دستور ممنوعیت تبلیغات و خرید و فروش غیرقانونی سهام صادر شد.

وی با بیان این که در پرونده مدیرعامل سابق پدیده چندین اتهام از جمله کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی و... وجود دارد تصریح کرد: برخی از اتهامات روز گذشته از سوی قاضی پرونده، به این فرد تفهیم و پس از صدور قرار قانونی بازداشت شده است تا این پرونده روند قضایی خود را در فضایی آرام و به دور از هر گونه هیاهو و جنجال طی کند.

دادستان مشهد با بیان این که اولویت اصلی دادسرای مشهد حفظ و صیانت از اموال موجود "پدیده" بود تا افرادی نتوانند اموال مردم را به یغما ببرند، گفت: از ابتدا قرار بود به ماجرای پدیده در 2 مرحله رسیدگی شود که مرحله اول آن نیاز به یک همکاری صمیمی و جمعی با حضور دیگر سازمان ها و نهادهای دولتی داشت که در این رابطه ستاد تدبیر تشکیل و اقدامات خوبی برای برون رفت از مشکلات موجود انجام شد.

قاضی غلامعلی صادقی افزود: مرحله دوم این ماجرا، تعقیب و مجازات مجرمان بود. در همین راستا ابتدا اقداماتی مانند ممنوع الخروج شدن برخی افراد مانند مدیرعامل سابق پدیده صادر شد تا پس از صیانت از اموال مردم با عاملان این فاجعه برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با همه کسانی که به نوعی در بروز این مشکلات و جرایم نقش داشتند چه به عنوان مباشر و یا به عنوان معاون برخورد قضایی صورت می گیرد تا افراد دیگری جرأت نکنند فضای اقتصاد و اشتغال سالم در جامعه را آلوده کنند و نباید اجازه بدهیم افرادی با نام «اقتصاد و اشتغال» نظام اقتصادی کشور را تهدید کنند.

دادستان مشهد گفت: برخورد نکردن با مجرمان و متخلفان فضای کسب و کار و حوزه سرمایه گذاری اقتصاد را نامطمئن می کند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخ